Transport gratuit la oricare 3 produse comandate

Termeni si conditii


   Totalitatea conținutului utilizabil si vizitabil accesând pagina de Internet catmobile.ro denumita in continuare „site”, reprezintă proprietatea intelectuală a Koff Distribution SRL.

   Firma care administrează site-ul catmobile.ro este Koff Distribution SRL, numita in continuare “Vânzător”, înregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J23/566/2016, având CUI 35633960, CIF RO35633960, cu sediul social si punct de lucru in Strada Oxigenului, 2J, Cernica, Caldararu, ILFOV (fara program cu publicul la adresa).
   Conform ordinului ANPC 225/2023 privind informarea consumatorilor de catre operatorii economici care desfasoara activitate in mediul online, punctul de lucru functioneaza in baza:
 - Acordului de Functionare nr 31824, pentru urmatoarele activitati cu cod CAEN 4652 / 4665 / 4666 / 4669 / 4690 / 4791, program depozit 9-18 (fara program cu publicul), de luni pana vineri, sambata si duminica inchis, emisa de Primaria Cernica.
 - Autorizatie ISU Nr: 394/20/SU/B-IF-AUZ, emisa de Inspectoratul pentru situatii de urgenta Dealul Spirii Bucuresti-Ilfov.

   Parcurgerea si folosirea site-ului catmobile.ro de către utilizator reprezintă acordul acestuia fără limitări sau rezerve a prezentelor Termeni si Condiții. Orice achiziție efectuată prin magazinul on line (site) este supusă Termenilor și Condițiilor aici menționate și a Legislației relevante.

   Denumit in cele ce urmează „Utilizator”, acesta este orice persoana fizica sau juridica care folosește site-ul cu scopul de a se informa sau de a achiziționa produsele comercializate prin intermediul acestuia. Utilizatorul poate folosi site-ul doar in condițiile in care este de acord si respecta Termenii si Condițiile.

   Prezentul text reprezintă cunoașterea si obligativitatea Koff Distribution SRL de a respecta legislația romana in vigoare.

   Prin însușirea prevederilor menționate in Termeni si Condiții, Utilizatorul ia la cunoștința si își asuma consecințele rezultate in urma nerespectării prevederilor menționate. Pentru orice fel de nelămuriri legate de Termeni si Condiții, Koff Distribution SRL se pune la dispoziția dumneavoastră in timpul programului de lucru menționat in subsolul paginii sau in pagina de contact.

   Pentru sesizări se folosesc datele de contact aflate pe site in subsolul paginii, cele din pagina de contact sau cele de la finalul acestui document.


Politica de confidentialitate


   Koff Distribution SRL este inregistrata la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL sub numarul 31248.

   Colectarea datelor personale introduse de catre Utilizator in formularul de comanda are ca scop informarea Utilizatorului referitor la starea contului creat pe site, informarea Utilizatorului referitor la activitatea site-ului, informarea Utilizatorului in legatura cu starea comenzii plasate pe site, promovarea marcilor, produselor si a serviciilor oferite, livrarea produselor comandate, expedierea materialelor promotionale prin mijloace electronice. Nu sunteti obligat sa furnizati aceste date, insa acestea sunt necesare la prelucrarea cererii dvs si onorarea serviciilor oferite de Koff Distribution SRL In acelasi scop sunt folosite datele furnizate telefonic, prin e-mail sau verbal.

   Utilizatorul este direct raspunzator de datele pe care le pune la dispozitia site-ului, luandu-si obligatia de a furniza date reale. Orice eroare sau prejudiciu survenite in urma declararii unor date false sau eronate nu constituie obiect de raspundere din partea Vanzatorului, eventualele prejudicii produse Utilizatorului din aceasta cauza fiind suportate de catre acesta.

   Daca unele din datele furnizate de dumneavoastra sunt incorecte sau incomplete, avem rugamintea sa ne contactati cat mai curand pentru rezolvarea situatiei.

   In urma introducerii datelor cu caracter personal, Utilizatorul isi exprima acordul sa primeasca informatii, materiale promotionale prin intermediul e-mail, apel telefonic, SMS, Posta/Curieri sau alte modalitati de comunicare.


 Angajarea Răspunderii Contractuale


   La momentul lansării unei Comenzi pe Site, Utilizatorul acceptă implicit modalitatea de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile de prezentare și desfacere a produselor.

   Notificarea către Utilizator, după efectuarea Comenzii are rol de informare pentru înregistrarea solicitării de cumpărare si nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) fără a fi procesată.

   Pentru motive justificate – inclusiv erori de sistem (evidente prin discrepanțe vădite precum preț derizoriu raportat la valoarea corectă a produsului), Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comanda până la zero inclusiv. Dacă modifică cantitatea de Bunuri din Comanda va notifica Utilizatorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata sau diferența.

   Contractul ne se considera încheiat intre Vânzător si Utilizator decât în momentul primirii de către Utilizator de la Vânzător, prin e-mail sau GSM,  a notificării de expediere a Comenzii.

   Informațiile prezentate pe Site-ul Vânzătorului vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător pentru Bunurile achiziționate. Certificatul de garanție poate fi emis în formă electronică, disponibil on line.


Vanzarea Online


    Vânzările se efectuează doar online. 

    În principiu Vânzătorul se adresează oricărui Utilizator în vederea vânzării Produselor. 

    Pentru motive justificate Vânzătorul își rezerva dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului in vederea efectuării unei Comenzi si/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activității acelui Utilizator, acțiunile acestuia ar putea prejudicia Vânzătorul sau Vânzătorul apreciază că există intenția de fraudă la lege ori la prezentele Condiții. Justificarea se prezintă la cerere Utilizatorului al cărui acces a fost restricționat prin mijloacele de comunicare prezentate pe site. Orice protest va fi analizat, răspunsul și comunicarea acestuia este la latitudinea Vânzătorului.

    Restricționarea accesului se poate face și pentru situații în care Vânzătorul apreciază că volumul neobișnuit de mare de trafic de la același utilizator sau același punct de acces la internet poate fi contrar intereselor sale în protejarea proprietăți intelectuale sau industriale.  

    Vânzătorul poate prezenta pe propriul site reclame sau promoții ale unor terți, răspunderea Vânzătorului pentru conținutul acestor reclame sau promoții nu poate fi angajată. 

    Prețurile Produselor pe site sunt exprimate în lei la valoare brută (TVA inclus). Costurile de livrare nu sunt incluse în acestea, fiind detaliate în Termeni și Condiții în rubrică distinctă.

    In condițiile prevăzute de lege, prețul produselor electronice afișat pe Site, include Taxa de timbru verde. Utilizatorul poate solicita informații despre acestea Conform  OUG 5/2015. 

    Plățile efectuate de către Utilizator sunt în lei, conform prețului afișat. Orice comision de transfer bancar sau de conversie valutară sau orice alt cost perceput de banca plătitorului, banca corespondentă sau un terț implicat în procesul de efectuare al plății, este responsabilitatea Utilizatorului. În caz de restituire a sumei, Vânzătorul este responsabil doar pentru prețul încasat (identic cu cel afișat pe site și acceptat în comandă). 

    Informațiile despre Produsele disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

    Produsele din cadrul site-ului catmobile.ro sunt produse compatibile cu modelele de device-uri pentru care sunt prezentate. Exceptie de la aceasta regula fac produsele prezentate cu titlul de “Original/a” pentru modelul prezentat, doar acele produse care si sunt de aceeasi marca cu device-ul in sine. Marca produsului este prezentata in cadrul paginii de produs, tot in aceasi pagina regasindu-se si logo-ul producatorului.

    Vânzătorul poate propune Cumpărătorului, după achiziționarea Produsului, înscrierea unui Review legat de produsul cumpărat.  Această solicitare nu creează Cumpărătorului vreo obligație, scopul este de a ajuta viitorii Utilizatori să cunoască de dinainte mai bine produsul dorit.

    Comanda conține trei componente :

a. Comanda (include mențiuni clare asupra datelor de livrare si facturare) plus condițiile sale specifice;

b. Specificațiile (observațiile) utilizatorului - acolo unde este cazul;

c. Acceptare Termeni si condițiilor prin trimiterea comenzii.

    La plasarea unei comenzi, te rugam sa verifici cu atenție daca ceea ce comanzi este ceea ce iți dorești. Nu ne asumam responsabilitatea datelor oferite greșit, nici in cazul unei comenzi electronice, nici in cazul unei comenzi telefonice (exemplu: cod de produs oferit greșit sau date de facturare si livrare oferite eronat).

    Atunci când confirmam o comanda, acest lucru implica din partea Utilizatorului o acceptare completa a termenilor Comenzii.

    Nu consideram, in niciun moment, o comanda neconfirmata ca având valoarea unui Contract. Prin comanda neconfirmata se înțelege:

- transmiterea unor informări de tip e-mail prin Utilizatorul este informat ca, a fost recepționata Comanda, urmând sa verificam disponibilitatea produsului comandat in stoc precum si celelalte condiții de încheiere a contractului, confirmarea respectiv finalizarea vânzării urmând sa o realizam numai prin emiterea facturii fiscale si expedierea produsului,

- transmiterea de mesaje text (SMS) sau e-mail in care ești anunțat de programarea comenzii tale pentru livrare in cel mai scurt timp, in situația in care aceasta va fi confirmata.

    Ne rezervam dreptul ca in intervalul cuprins intre plasarea comenzii si confirmarea comenzii, sa refuzam încheierea contractului la distanta in situația in care manifești o conduita negativa, reprobata de lege, pornind de la principiile edictate de Noul Cod Civil conform cărora orice persoana are îndatorirea sa respecte regulile de conduita pe care legea le impune si sa nu aducă atingere prin acțiunile sau inacțiunile sale, drepturilor sau intereselor legitime ale altor persoane.


Garantia produsului

    Garanția (garanție - orice angajament asumat de vânzător sau producator fata de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde condițiilor enunțate in declarațiile referitoare la garanție sau in publicitatea aferenta – art. 2, pct 9 lit e din L449 /2003); reprezintă obligația legala si contractuala pe care Vânzătorul o are către Utilizator, utilizatorul fiind reprezentat de orice persoana fizica sau juridica ce realizează o tranzacție in scopul primirii de bunuri si prestării de servicii din partea Vânzătorului.

   Utilizatorul ia la cunoștința si este de acord cu efectele si obligațiile pe care garanția le reprezintă in momentul achiziționării produsului, fie solicitând expunerea succinta a punctelor cheie din garanție,  prin mijloacele de comunicare din site, unui reprezentant al firmei in momentul efectuării comenzii, fie prin parcurgerea informațiilor despre garanție, informații ce se regăsesc pe site-ul catmobile.ro in secțiunea termeni si condiții/garanție.

   Garanția oferita de Vânzător începe sa-si producă efectul in momentul ridicării de la curier a produselor expediate.


Garantia oferita clientului inceteaza:

   Atunci când se constata de către personal autorizat încercarea de modificare a proprietăților materialelor si componentelor din care este fabricat obiectul, dar si la schimbarea destinației specificate a obiectului.

   Atunci când garanția oferita de către firma își încheie termenul de valabilitate.

   Atunci când beneficiarul, in urma nerespectării instrucțiunilor de utilizare si aplicare a produselor le provoacă daune ce pot sa provoace inutilizarea acestora in condițiile specificate.

   Utilizatorul care a constatat primirea unui produs necorespunzător cu obiectul căruia ii este destinat, poate face uz de garanția oferita de Vânzător in temeiul legii nr. 449/2003. Aceasta constatare se va efectua in prezenta unui reprezentant al firmei, iar daca acest lucru nu este posibil, prin punerea la dispoziția firmei de materiale ce fac dovada neconformității (poze, înregistrări video)

   Soluționarea situațiilor ce constituie obiectul garanției se va realiza prin returnarea contravalorii produsului achiziționat sau prin înlocuirea acestuia cu un alt produs ce nu prezinta problema constatata si care va corespunde d.p.d.v tehnic.

   Toate Bunurile, cu excepția Bunurilor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației in vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție Bunurile resigilate), in ambalajele originale sau ambalate de către Vânzător si provin din surse autorizate de fiecare producător in parte.

   Certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, in cazul in care acesta are o rețea de service naționala, fie sunt emise de către Vânzător. Certificatul  garanție poate fi emis și în format electronic sau regăsit online – în special din motive de protejarea a mediului.

   Utilizatorul poate solicita certificatul de garanție pe toată perioada de garanție a produsului – în format electronic. 

   Garanția produselor resigilate poate fi diferită ca termen și condiții de cea a produselor noi.

Politica de retur

    Dreptul de retragere din contract 

    Conform art. 9 din OUG 34/2014, poți renunța la orice produs achiziționat online si care nu corespunde dorințelor sau așteptărilor tale, in termen de 14 zile calendaristice [calculate de la ziua in care intri in posesia produsului] , fără sa justifici sau sa motivezi aceasta alegere. Pentru a beneficia de aceasta modalitate de denuntare unilaterala a contractului, restituirea Produsului trebuie sa se facă exact in starea in care l-ai primit si sa fie însoțit de toate accesoriile si documentele. Iti vom restitui prețul achitat pe produs in maximum 15 zile lucrătoare de la data la care am primit Produsul [data recepționarii in depozit a produselor care au făcut obiectul vânzării] in depozit, in contul bancar pe care ni l-ai indicat. Cheltuielile ocazionate cu trimiterea Produsului, in cazul denunțării unilaterale a contractului, cad, conform legii, in sarcina ta. 

    Vânzătorul poate suporta valoarea returului (vezi mai jos) în limita unei returnări. 

    Consumatorul poate verifica autenticitatea unui dispozitiv electronic chiar și fără a deschide / porni dispozitivul, prin simpla accesare a site-ului producătorului respectiv.

    Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților si funcționarii produselor.

    Profesioniștii (orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care acționează in cadrul activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale in legătura cu contractele care intra sub incidenta ordonantei de urgenta nr 34/2014, precum si orice persoana care actioneaza in acelasi scop, in numele sau pe seama acesteia: societățile, fundațiile asociațiile, cooperativele, formele de organizare profesionale, cabinete individuale, grupate, instituții, orice entitate care nu este consumator conform art. 2 din  Legea nr. 449/2003  privind vânzarea produselor si garanțiile) asociate acestora nu beneficiază de dreptul de retur in 14 zile.

    Pentru returnarea produselor este suficient sa ne expediați prin intermediul unui e-mail numărul facturii, numele dvs. si un număr de telefon pe adresa [email protected] sau sa completati formularul din cadrul paginii https://retur.catmobile.ro.

   Returul produselor se va face prin intermediul Sameday Curier, iar costurile si comanda către curier sunt suportate de către Koff Distribution SRL.- în limita unei expediții.

   Înlocuirea unui produs cu un altul este gratuita. Catmobile.ro va suporta costurile pentru o singura înlocuire gratuita per comanda. Alte înlocuiri aferente unei comenzi care a beneficiat de înlocuire gratuita se tarifează cu 9.99 lei (Tva inclus) pentru tur si 9.99 lei (Tva inclus) pentru retur.

  Conditii ce fac referire la produsul returnat

  Compania noastra recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat. Astfel, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificatul de garantie incluse in pachet;
  • Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia in timpul manipularii si/sau a transportului. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu poate sa nu fie prezent in mod obligatoriu, prezenta acestuia fiind specifica fiecarui producator in parte. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a se demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator si vandut de compania noastra.  Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

   Produse care nu se accepta pentru a fi returnate

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse care intra in contact direct cu pielea/parul) si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear, cosmetice);
  • Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • Produse de ingrijire personala (produse care intra in contact direct cu pielea/parul) care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre, etc.);
  • Produse care prezinta modificari fizice, murdarire excesiva, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, murdarire excesiva, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Software, licente desigilate (sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;
  • Cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
  • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
  • Produse achizitionate in comenzi speciale ferme pentru a caror furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • Folii de protectie pentru ecrane/display-uri (telefoane, tablete, eBook readere, laptopuri, auto, etc.) care au fost deja utilizate;
  • Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
  • Acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen sau LED (scoase din cutia originala);
  • In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;
  • Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta returul numai in cazul in care doar unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

  Produse care sunt acceptate pentru retur doar in anumite conditii:

  • electrocasnice mici care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aspiratoare, roboti bucatarie, mixere, masini de tocat, aparate de gatit, blendere, storcatoare fructe, fiare si statii de calcat, aparate de cafea);
  • electrocasnicele mari care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aparate frigorifice, aparate de gatit, masini de spalat, uscatoare rufe, hote);
  • aparate de racire/incalzire/filtrare aer si aparate pentru incalzire/preparare apa menajera, precum si accesoriile/consumabilele aferente acestora;

   Daca produsul recepționat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile prezentate pe site sau prezinta defect, cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi înlocuit cu un alt produs sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii.      Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare decât produsul înlocuit, cumpărătorul va plăti doar diferența de suma dintre cele 2 produse. Daca valoarea produsului înlocuitor este mai mica decât produsul înlocuit, cumpărătorul va primi diferența intr-un cont iban indicat de cumpărător.

    Daca un anumit produs nu poate fi înlocuit cu un altul, atunci se va restitui integral contravaloarea acestuia.

    Daca in urma unei comenzi expediate catre utilizator, nelivrata la destinatie, dar pentru care se solicita anulare si restituire suma, este necesar asteptarea returului expeditiei inainte de returnarea contravalorii comenzii. Daca comanda nu a fost inca expediata, iar anularea se face anterior expeditiei, returnarea contravalorii achitate se va face in termenul legal de la momentul anularii (de obicei in cateva zile).

Livrarea produselor


    Livrarea produsului achiziționat reprezintă modul in care acesta ajunge la cumpărător, acesta intrând in posesia lui. Livrarea se realizează de către companii colaboratoare specializate, sau prin intermediul curierilor proprii ai vânzătorului.

    Considerăm că livrarea produsului/produselor comandate, confirmate și achitate este cauza încheierii contractului. Din acest considerente acordăm atenție deosebită acestui subiect. Aria geografică de acoperire a livrărilor este cea în care operatorul nostru contractual Sameday livrează.

    Aici ( https://sameday.ro/news/r) găsiți lista cu localitățile acoperite de serviciul  de livrare. Sintagma  "Livrare in orice localitate din Romania" este limitată la această listă și de posibilitatea curierului de a ajunge la adresa de destinație.  

    Termenul estimativ afișat pentru livrarea produselor pe site odata cu prezentarea produselor, pe butonul de adauga in cos sau in pagina de produs se refera exclusiv la zile lucrătoare și reprezintă cea mai optimistă estimare în condiții ideale.


      Livrarea produselor noastre are o arie de extindere naționala si, astfel, se va face oriunde în Romania cu excepția localităților care sunt in afara posibilității curierilor de a ajunge cu mașina la locul indicata de cumpărător (exemplu: necesitatea folosirii bacului de către curier pentru a traversa pe malul opus sau drumuri inaccesibile pentru autoturisme). Pentru o estimare mai corectă a datei de livrare puteți consulta politica de livrare și timpii estimați ai curierului Sameday la adresa https://sameday.ro/termeni-si-conditii/

    Înainte de a va fi onorata o comanda plasata pe site-ul nostru, ești notificat pe email.

    Livrarea produselor se efectuează de către Sameday la costul de 9.99 lei sau GRATUIT pentru comenzile in care se regasesc minim 3 produse. Toate prețurile conțin TVA

   Sameday lucrează după propriul program si organizare, independent de cea a vânzătorului. Eventualele întârzieri care pot apărea in procesul de livrare țin strict de firmele de transport.

    Livrarea prin intermediul Sameday se realizează conform standardelor si procedeelor specifice implementate si folosite de către aceasta firma. Timpul de livrare standard stabilit contractual cu furnizorul Sameday este de maxim 48 ore. Nu suntem răspunzători de întârzierile sau erorile provocate din culpa Sameday.

    Livrarea gratuita și  preturile de livrare comunicate mai sus ori pe website sunt valabile doar pentru livrările efectuate in raza de acoperire a Sameday. Pentru destinații aflate in afara acestei acoperiri se pot percepe taxe de transport adiționale care însă nu pot fi stabilite si comunicate anticipat, in cuprinsul promoțiilor, cuantumul acestora depinzând de distanta (km) dintre localitățile aflate in raza de acoperire a societăților de curierat si localitatea pe care o indici pentru a-ți fi livrata comanda.

    Sameday dispune de agenții in orice județ de pe teritoriul României, agenții prin care va trece fiecare expediție din acea zona. Localitățile aflate la distante îndepărtate de agenția teritoriala pot avea întârzieri la livrare care nu ne pot fi imputate și pe care nu ni le asumăm. 

   In cazul apariției unor situații neprevăzute (blocaje trafic, condiții meteo nefavorabile, imposibilitatea mijloacelor de transport in comun de a-si efectua traseele), ne rezervam dreptul de a amâna comanda.

   De asemenea, exista cazuri excepționale in care comenzile nu pot fi onorate din motive independente de noi. Acestea includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forța majora, conform uzanțelor legii din Romania. Toate aceste situații ne exonerează de răspunderea privind întârzierea sau chiar anularea livrării.

   Înainte de fiecare livrare, vei fi contactat de către curier. In cazul in care curierul nu te găsește la adresa menționata, in intervalul orar stabilit de comun acord si in conformitate cu programul de lucru al firmei de curierat, acesta va reveni încă o data, după ce a restabilit contactul cu tine. Daca coletul nu va fi ridicat in termen de 7 zile de la sediul curierului, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediul nostru. In cazul refuzului unui colet livrat, conform comenzii efectuate pe site-ul nostru, ești de acord sa achiți in avans următoarea comanda, indiferent de valoarea produselor comandate.

  Termenul de livrare afișat pe site va fi decalat in cazul sărbătorilor legale.

  Comenzile acceptate care astfel devin expediții sunt predate curierului  intr orele 16-18:00 în zile lucrătoare. În zilele nelucrătoare nu se fac expedieri. Termenul general de 48 ore estimat de curier începe să curgă odată cu preluarea coletului de la depozitul nostru.

  Comenzile efectuate în zilele nelucrătoare și după ora 15:30 a zilelor lucrătoare sunt expediate în prima zi lucrătoare care urmează.

  Pentru claritate: niciun termen prezentat nu este asumat contractual! Toate aceste termene sunt estimări ideale.

  Termenul maxim asumat de livrare de către noi este de 10 zile lucrătoare. Dacă nu primești comanda confirmată și acceptată în acest interval, indiferent dacă nu am putut livra produsul sau din motive de curierat, îți vom restituii valoarea achitată.

  Prin plasare comenzii, cumpărătorul este de acord cu prețurile, tarifele de expediție si timpii de livrare.

  


Litigii


   In cazul apariției oricăror neînțelegeri intre Vânzător si Cumpărător, se va încerca rezolvarea acestora pe cale amiabila. In cazul apariției unui litigiu, pârțile accepta, conform legislației in vigoare, competenta instanțelor judecătorești de la sediul Vânzătorului pentru profesioniști și conform legii pentru consumatori.


Copyright,  Proprietate Intelectuală și Industrială

    Pozele aferente produselor comercializate sunt proprietatea Vânzătorului, orice folosire neautorizata a acestora intrând sub sancțiunile legislației in vigoare. Bannerele publicitare si textele acestora sunt, de asemenea proprietatea Vânzătorului. Logo-urile operatorilor de telefonie sau date afișate pe site sunt proprietatea respectivelor entități, orice drept asupra acestora aparținându-le. Logo-urile producătorilor sau ale firmelor de curierat cu care Vânzătorul colaborează sunt proprietatea companiilor respective, ele constituind proprietatea acestora, Vânzătorul afișându-le pe site doar in scop informativ.

    Întregul conținut a site-ului, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vânzătorului. Folosirea acestor de către alte persoane (fizice sau juridice) este interzis. Legislația relevantă în materie fiind aplicabilă inclusiv pentru despăgubiri. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, Codul civil Român, LEGE nr. 202 / 2000 (*actualizata*) privind unele măsuri pentru asigurarea respectarii drepturilor de proprietate intelectuala în cadrul operațiunilor de vămuire, Cyberlaw.

    Nimănui nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terți modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut in orice alt context decât cel original intenționat pe site, fără acordul scris al proprietarului.

    Utilizarea personală non comercială conform destinației inițiale, în concordanță cu scopul urmărit de Vânzător este permisă limitat.

    Nu constituie obligație contractuala transmiterea către Utilizator prin orice mijloc de comunicare, accesare sau vizualizare de către acesta a conținutului, fără intenția de a produce modifica sau stinge raporturi juridice a vânzătorului.



Dispozitii finale


   Valoarea maxima a obligatiilor Koff Distribution SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de Vanzator de la clientul respectiv.

   Ofertele si produsele prezentate pe site-ul Vanzatorului sunt disponibile in limita stocului, mesajele "In stoc", "Ultimele {x} in stoc" sau alte mesaje legate de stocuri fiind afisate cu scop informativ in functie de stocul disponibil la acel moment.

   Vanzatorul isi rezerva dreptul unilateral de a schimba, corecta, adauga si/sau retrage acesti termeni fara o notificare prealabila, aceste schimbari intrand in vigoare in momentul publicarii pe site.



Informatii companie:

Sediu Social:


   Koff Distribution SRL
   RO35633960 ; J23/566/2016
   Str. Oxigenului 2j, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Jud. Ilfov (nu se pot face ridicari de la aceasta adresa)
   E-mail: [email protected]

 ​​